söndag 20 februari 2011

Vardagslyx i sin fulla prakt! ( på helgen )





Åh jag har haft den bästa helgen på så längen! Eller jag har ganska många bra helger nu mera och allt beror på att man har bra vänner runt omkring sig! Underskatta aldrig hur dina vänner kan få dig att må! Åh!

Tränade med flickorna i fredags kväll. Gick riktigt bra! Vi har en vision och vi börjar komma riktigt långt. Spännande och roligt att se hur de här kan utvecklas. As kul att få vara en del av det! Handlar nog en hel del om att kunna sammarbeta i grupp.. de om något är ju i alla fall självutvecklande ;)
efter träningen i fredags så blev de mys och nostalgi-film-kväll med Först Elin och Victoria som sällskap. Men efter en stund gick Elin och Zara kom =) De tittades på Pocahontas och sedan Asterix och Obelix. Mycket skratt, mycke chips och mycke MYCKE sång! Disneysånger, barnsånger, sånger och citat hela natten lång! En brutal "vattenincident" och galna katter! Delade säng med Victoria den natten!
Tog tag i lägenheten på lördagen. Men de var inte enkelt ska jag säga. Fick en massa positiva avbrott hela tiden. Hahah
Måste prata lite skvaller med grannen Lisa.
Måste ta en lång och härlig fika med Zara.
Måste åka på jakt till rusta för att hitta massa bra och ha saker.

Hann i alla fall tvätta fem maskiner, dammsuga hela lägenheten, diska och städa bardrummet. När jag sedan var klar var lägenheten full med med massa härliga tjejer som satt i soffan och tjattrade =) Fem tjejer och fyra datorer.. De var meningen att vi skulle ha möte.. Och de hade vi oxå.. till en början.. Men till slutet var de med fnitter och alkoholhaltig dryck än vad de var "möte" Några flickor gick hem, Zara och Victoria stannade. Ännu mera skratt. Vi gick ner på stan vid 02.00 och åt lite "natta mat"... Men oj oj oj vad kallt de var typ -24 ute juh!!.. Väl hemma var de dags att bädda ner sig. Alla tre flickorna i min stora säng.. Gemeskap är trevligt!!Haha!

Oh jag glömde ju de sjukaste. Skulle gå ner i källaren och hämta den sista laddningen tvätt som var i torkskåpet. Jag hoppar ner där lite lagom lullig och småsjungandes... och får nästan en hjärtatackt för nere i tvättstugan springer jag på ett par.... som knullar på vikbordet!!!! VA FAN!! hahah Jag höll på å döö! de var sjukt! jag raffsade ihop min tvätt och släckte lampan när jag gick!

Har haft världens mysigaste söndag.. Med supergod Brunch, Bakat banankaka, massa tända ljus och trevliga stunder med mysiga brudar! Jag har det riktigt bra! Åh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar