onsdag 2 februari 2011

Solen lockar fram leenden!

De har varit ett så bra väder idag. Galet skönt att jobba på förskola när de är fint väder. Vi var ute med alla våra små. De var bara nån minusgrad och solen värmde otroligt skönt. Alla var glada. Åh de var massa vår i luftern även fast vi är i fullaste vinter än.


Jag var på HipHop 4:n igår. Åh de var en så bra lektion, satt på bussen upp och poppade Kenay West i hörlurarna. Jag var supertaggad och när jag kommer upp till danssalen så berättar Pemlan att vi skulle köra Popping och Hype under lektionen! Shit vad glad jag blev! De var så roligt! har inte svettats så mycket på evigheter.


Skönt att de var en SÅ krävande lektion för jag hade smällt i mig både ett sibylla mål och en semla. Haha behövde ju inte ha nån ångest för de längre!


Nu sitter jag här och inväntar tiden då jag ska traska till gymmet! Kommer bli armar och lite kondition idag. Ska ju dansa House i morgon och Pemlan hintade om att de kommer bli ett jobbitg pass så jag ska vara snäll på benen ikväll. Dom måste hålla tills imorgon.
Första semlan 2011. Underbart gått! Lite vardagslyx behöver man ibland



Nu är de dags att laga lite mat. Kyckling filé med avocado och keso =)
På väg ut genom dörren. Dags att gå till jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar