onsdag 9 februari 2011

Tror jag blir tokig!!

Käranån! åh de är inte riktigt okej! Har två katter här hemma som båda löper!! SAMTIDIGT! Inte riktigt okej. De hade väl varit okej om de bara åmade sig och var lite mer knäppa en vanligt. Men så är inte fallet! Dom åmar sig och LÅTER!! konstant, Jag tror jag blir tokig! Redan trött i örnen innan man ens är på jobbet. Då man dessutom jobbar på förskola! Inte så bra förutsättningar för tålamodet i dag inte.
Har sovit förfärligt! Vänster visdomstand har börjat bråka igen! Vaknade inatt och var alldeles svullen och öm! 2 alvedon, tugga is och voltaren på kinden och halsen.. 55 min senare så kunde jag somna om!.
Nä behöver ändra tankemönster nu. Morgonen får inte börja så här irriterat. Funkar inte att jobba med barn då. SKÄRPNING HANNA!
Oj nu börjar klockan bli mycket ska snart springa till bussen!
Ha de gött Hej!

1 kommentar:

  1. spola vatten med en blomspruta på dom, så är dom tysta medan dom försöker torka sig, genom att dom slickar sig i pälsen tills dom är torra.

    SvaraRadera