måndag 7 februari 2011

Morgonstund har guld i mun...


Oj de är tidigt i ottan må ja säga. Klockan är 06.45 just nu. Har precis ätit min frukost och nu snart ska jag hoppa in i duschen. Gör allt i lite omvänd ordning just nu bara för att jag ska hålla mina mat tider. Försöker komma i rutin med mina matvanor så kanska jag förhoppningsvis kan bli lite nöjdare med min fysik.

De ha har hänt en hel del under de här dagarna... Har tänkt att skriva men de har inte kommit sig för..Fick igår höra att en viss person är i stan och de är ganska underligt men just det rör mig inte mycket i ryggen. Jag har kunnat sova, hålla tankarna i styr utan större ansträngning och hjärtat känns som om de slår regelbundet och är på sin rätta plats. Helt okej. DE bevisar bara att även jag har mina gränser. Han tog sitt sista spadtag i sin egen grav med de där sms:n och de märks nu. Helt okej för mig =)

Tränade en del förra veckan. Allt gick som smort. Är stolt över mig själv att jag fixar att gå till gymmet själv nu. Och de känns jätte bra! Jobbar tillochmed så hårt att jag får träningsverk =)

De hände en liten otäck sak i fredags morse. Jag svimmade vid frukostbordet hemma. Vaknade upp på köksgolvet någon minut senare. De är inte okej.. Ruskigt leskigt och jag vara skärrad och skais hela dagen efter. Nu nästan 4 dagar senare så har jag fortfarande ett blåöga på vänster öga. Väldigt tjusigt må jag säga...inte!! Jag ser ut som ett badass.

Jag var ut med brudarna i lördags. OJ ojoj! mycke sprit blev det för lilla-Hanna som inte har druckit så mycket alkohol på länge. Men men jag hade riktigt kul. Och hade jag inte de så spelar de ingen roll för jag kommer inte ihåg det. Men nu ska de inte bli nå mer alkoholdrickande på länge. Jag ska träna i stället. Åh i söndags var jag så in i bängen bakis så de var inte att leka med. OJ ojoj! Jag klev inte upp ur sängen förrän 16.30 :S. Men måste säga att jag gjorde rätt för mig då. Jag var med syrran och strorhandlade på lördagen för veckan som skulle komma. Så på söndagen när jag väl kom på fötterna igen så lagade jag nästan all mat som jag ska ha under veckan. Nu behöver jag inte slava mycket i köket mer förrän till helgen igen!

På fredag har Pemlan bokat Arenan till oss. As bra! Vill dansa mig blodig och öm! Älskar att träna! Hoppas bara på att jag ska utvecklas fort så att de blir lite "ved till brasan!"
Nej nu måste jag fortsätta med morgonrutinerna!
Hörs en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar